jkot 5 maja 2015 14:24
Majówkę rozpoczęliśmy już w czwartek 29.04.2015 z samego rana. O 8:15 mieliśmy lot z Warszawa Modlin do Wrocław Strachowice. Potem pojechaliśmy pociągiem z Wrocławia do Jeleniej Góry, a dalej do Karpacza:

W Karpaczu dosyć chłodno, ale pełni entuzjazmu udaliśmy się do Pensjonatu Ala. W pokojach miła niespodzianka, ręcznie zrobiona z papieru lampka nocna:

Tutaj zdjęcia z balkonu :D

Po ciężkim dniu i jak na majówkę przystało musiał być gril:

W piątek pogoda powitała nas bardzo niskim chmurami i małą widocznością. W planach mieliśmy wejście na Śnieżkę czerwonym szlakiem.

Pierwsza atrakcja na szlaku to oczywiście Zapora na Łomnicy:

Potem po długiej wędrówce w deszczu, zmoknięci, zmarznięci i padnięci wreszcie dotarliśmy do Schroniska nad Łomniczką, jak widać na zdjęciu mgła bardzo utrudniała widoczność:

W schronisku pełno ludzi, musieliśmy poczekać, aż się zwolni jakiś stolik. Wypiliśmy herbatkę, zjedliśmy kanapki i mieliśmy ruszać dalej. Niestety okazało się, że szlak na Śnieżkę został zamknięty ze względu na wysokie zagrożenie lawinowe. Byliśmy załamani, poszliśmy kawałek w górę do mini wodospadów na Łomniczce, gdzie były zerwany most, dalej nie można iść. Powrót do Karpacza:

W Karpaczu poszliśmy zwiedzić Świątynię Weng:

Ciekawe pamiątki na deptaku:

Następnego dnia rano (sobota) powrót do Wrocławia i ostatnie spojrzenie na wodospad w Karpaczu. Pogoda od rana cudowna szkoda, że dzień wcześniej taka nie była:(

Wrocław, piękny jak zawsze:

Ogród botaniczny wiosną, nie ma nic piękniejszego:

Tymczasem na Rynku...

Widok z okna hostelu:

Wieczorny pokaz fontanny multimedialnej pod Halą Stulecia:

Ostatniego dnia Ogród Japoński i Hala Stulecia, pogoda piękna, szkoda, że trzeba wracać :(